Khamis, 22 Mac 2012

Happy birthday My Roommate !!

Assalamualaikum.

Hye..hehe..entry kali ini ditujukan khas buat roomate Ana..yeahhh.. tak lain tak bukann.. 

SAADIAH RAHIM 

aka DENG , ex-PKP SERATAS yang berwibawa plus berkakilebar ini dan juga merupakan pelajar cemerlang..budak 4.00 rata niii...jangan main-main..

yaww.....personally...Ana nak wish

Happy Birthday Candles

weeeee.....hopefully dengan meningkatnya umur ni... prestasi deng pon akan meningkat.. huhu....LOL..may ALLAH bless u. Semoga apa yang dihajatkan akan tercapai and last but not least....good luck for your final... Hopefully dapat 4.00 rata lagi...weee..


Okeh...bersempena birthday deng ni...aku nak mohon maaf dari hujung kaki hingga la rambut kalau ada buat salah pape... haish..rasanya ada banyak salah ni.. sorry sebab selalu tinggal kau sorang-sorang kat bilik bila weekend... sorry aku tak banyak sangat cakap bila dekat bilik... LOL...kau pon tahu kan aku ni memang tak banyak cakap.. tambah-tambah lagi bila aku online dan aku rasa aku banyak tidur berbanding kau..so, masa nak bercakap pon tak banyak. Even masa kita pergi lecture sama-sama pon aku still tak banyak cakap...hehe.. sorry.
sorry for everything.
sorry kalau secara langsung atau tak langsung aku menyakitkan hati kau sepanjang kita berkawan ni.


Well...aku tak pernah jangka pon akan satu universiti, satu course, satu bilik, satu Malaysia dengan kau lepas habis SERATAS...mungkin jodoh kita... chheewaahh..haha


LOL..aku malas nak bebel panjang-panjang dah..semakin jelas yang aku banyak merapu dalam entry aku nii...haha..sape suruh baca kannn..LOL..  apa lagi... tekan button pangkah laju-laju. hahaha...


LOL..hanya tinggal kurang dari sebulan je kita akan bersama..wooo... lepas ni masing-masing bawa haluan masing-masing... course pon mesti lain dah.. tak sama dah macam sekarang.. apa-apa pon... hopefully kau boleh survive dalam apa jua bidang yang kau ambil lepas ni. Aku tau kau jiwa kental, apa yang kau nak, kau akan usaha untuk dapatkannya.. kannn.. tengok le... even bukan straight A+ pon... still boleh je berjaya kalau nak masa kat ASASI ni.. yang penting ada usaha..kannn..


Okeh...rasanya cukup la aku bebel ni...STOP. Okeh.tak da birthday song sebab internet UM lembab sangat masa aku tulis entry ni.. youtube gagal diupload.. so...nyanyi dalam hati je la ye...pon bolehhh..


"..... happy birthday to you..
happy birthday to you..
hapyy birthday..happy birthday...
happy birthday to youuu......"

Wassalam.


1 pesanan buat saya :):

WH ღ berkata...

aku baru taw korg ni satu bilik. muaahahha :) kim slm deng, tw..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...