Isnin, 12 Mac 2012

Ketenangan


*cantik
Ya Allah, I turn to you and ask you to grant me a spouse that will lead me to Jannah. Ameen. :)


Ya Allah,ampunilah dosaku, ampunilah dosa kedua ibu bapaku, kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihani aku sejak kecil ya Alah. Ya Allah, berikan aku ketenangan untuk study, untuk meluaskan ilmuku. Ya Allah, permudahkan urusanku di dunia dan akhirat, permudahkanlah aku menjawab ujian dunia dan juga ujian akhirat. Ya Allah, kau terimalah segala amalan yang aku kerjakan ya Allah dan masukkanlah daku dalam golongan yang bertaqwa. Ya Allah, jika ditakdirkan aku mati, matikanlah aku dalam iman ya Allah, jauhkanlah aku dari maksiat ya Allah. Sesungguhnya, hanya padaMu aku berserah dan memohon pertolongan. Tiada yang layak disembah melainkan engkau ya Allah. Amin.

2 pesanan buat saya :):

D-SIM berkata...

ai, macam kenal jea gambo tu. sape punye eh ? :P

Unknown berkata...

D-Sim, memang le mcm kenal je.. tu kan kamu punye gmbr.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...