Ahad, 8 Mei 2011

huargh...

assalamualaikum..rasenye dah agak lame dah aku x update blog yg bru ak buat nih..haha..masa x mengizinkan aku menulis n habiskan mase kat blog..ape x nye asyik ngadap cityville jew pon..huhu..hmm... dah berabuk plus bersawang da blog nih..almaklumlah...owg bz katekan..(haha..ye le uh..) hmm...x lame agi aku akan mlgkah masuk dunia unversiti..agak mengujakan plus cuak jgk..yew ar ramai ag bdk2 yang genius klu nak dbndgkan dgn aku yg pemalas nih..haha..mmg kne struggle la.. skrg ak dpt UM..huhu..x sngke ar jgk..uh plhn ke3 aku..alhamdulillah..dah rezeki aku kan..hope dpt ar pick up..all da best farhana ahmad!!!! actually aku dpt Um and matrik..but my brother tell me to amik Um la..aku pon tpkir cam uh jgk..agipon...lbey tjamin..t ley sambung degree kat UM jgk kan...tau x plhn pertama ak ape>>>??? haha..UIAM..asasi sains hayat..x da rzki kan...x pe..ak redha jew...rezeki aku kat Um..ada jgk ar ramai dak SERATAS yg dpt UM jgk.. cam...saadiah,ezza,yan,faris,tirah..n yg laen..ak x ingat la..haha...pape hal..t masuk PASUM t ak kne study tol2 coz byk saingan..mujur ar aku dkt dgn family aku kat kL nih..rmai ley tlg..yg pntg..aku x nak trpengaruh dgn anasir yg x baek..n hopefully allah berkati setiap ape yg ak lakukan...amin...

0 pesanan buat saya :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...