Selasa, 1 Julai 2014

Move on.


Cinta akan datang kepada mereka yang percaya kepada cinta. Cinta hanya akan datang kepada mereka yang bersedia menerima cinta. Jadi jangan sekali-kali kita merasa rendah diri, paranoid dan menyemai perasaan-perasaan negatif yang menutup pintu hati kita dari sesiapa pun. Kita ini dijadikan dengan fitrah untuk hidup berpasangan dan saling memerlukan. Jangan sekali-kali menidakkan kejadian tuhan yang sesungguhnya menyempurnakan hidup kita.

Pada suatu masa dan ketika yang betul, tuhan akan mempertemukan kita dengan seseorang yang sudi menerima kita seadanya dan menemani kita sehingga ke akhir usia.

"Cinta bukan mengajar kita lemah, tapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan kita, tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat."



For every girl with broken heart,
there's a guy with a glue gun.

For every boy who is player,
there's a girl he will be in love with.




And guess what, I don't think so that I  had by any change meet my true love. Maybe now is not the right time for me. Maybe I need to wait longer for him. Maybe I need work harder to find it. Maybe, maybe and maybe..





If you ever fall in love with two people, pick the second,
because if you were really in love with the first,
you wouldn't have fallen in love with someone else.



And I would like to say this.....  I hate to be the second choice. That is!

Credited: Kitab Terfaktab: Definisi Cinta Infiniti

0 pesanan buat saya :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...