Sabtu, 23 Mei 2015

Sangat deep!


Kau boleh menyandar pada seribu bahu kalau kau mahu,
tapi kau memilih untuk yang satu itu, yang paling dungu.

Yang buat kau bersandar sambil airmata kau jatuh bertalu.

Dan hati kau pecah beribu.

Fazleena Hishamuddin
Seksi Ovari: Shoulder to cry on.




Deep. Sangat deep ni. 

Hati tisu pulak sejak kebelakagan ni. Tambah-tambah lagi lepas tengok filem 'Tenggelamnya Kapal Van Der Wijck' di mana penulisnya ialah Hamka. Huaaaa... siyes cakap, jalan cerita sangat best. Mampu buat orang menangis dari awal hingga akhir cerita. Dan bahasa dia sangat puitis tapi mudah difahami. *Hat off. Sape yang tak tengok lagi sila segera tengok. Before tu sedia tisu bebanyak.

Cakap pasal deep, deep jugak lubang gigi geraham ni. Mudah-mudahan cecepaaat la recover wahai gusi. :(  Nak makan benda yang pedas-pedas pulak. Ni dah masuk hari keempat menahan napsu makan makanan pedas. Baru empat hari fana oiiii.. Hahahahahaha. Sila bersabar dengan dugaan ini demi kesejahteraan masa hadapan. Sikit je lagi sisterrr. 

Btw dah nak masuk minggu ketigabelas dah. What? Hahahaha. Tapi.. banyak gila kerja menimbun yang tak settle lagi. Apa pon tak boleh. -.- Kasi list  sikit. Banyak sangat ke yang kau nak ngadu nasib ni Fana oiiii. Orang lain pon busy jugak, belajar jugak. Heh.

Homework 3 Momentum
Project Process Control (Presentation & Report)
Design  Exercise (Quencher)
Quiz Synthesis (Optimization)
Test Separation (Evaporation, Crystallization, Membrane)
Surprise Quiz Momentum (mesti ada lagi ni!)



Dengan ini, ayuh mula buat kerja. *bebuat busy. :p



Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...