Rabu, 28 Disember 2011

10 Cara jawab telefon yang Terbaikkkkkkkkk...



1. Soalan: hello, may i speak to bedah please?
Jawapan: maaf. sini bukan balai polis.

2. Soalan: hello, siapa disana?
Jawapan: entah. saya kat sini,mane lah saya tahu
siapa kat sana..

3. Soalan: hello, boleh sambungkan ke nombor
323?
Jawapan: maaf cik,nombor tak boleh
disambung,hanye boleh dicampur.

4. Soalan: hello timah, buat ape tu?
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat telefon ni..

5. Soalan: boleh saya bercakap dengan siti?
Jawapan: maaf.nombor yang anda dail tidak mahu
memberikan perkhidmatannye... terima kasih.

6. Soalan: hello, tolong panggilkan samad. saya
nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maaf

7. Soalan: hello......
Jawapan: hello. pusat sakit mental disini. anda
ingin mendaftar?

8. Soalan: hello, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maaf. ini bukan kaunter pertanyaan.

9. Soalan: hello, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih
menjawab betul le tu.

10. Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak
tepon.salam kite wajib jawab)


2 pesanan buat saya :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...