Jumaat, 23 Disember 2011

Macam-macam...

YOUTUBE : aku ada semua benda yang orang nk teg0k ..




GOOGLE : aku ade semua benda yang orang nak cari ...




FACEBOOK: aku boleh buat orang kenal sesama sendiri , couple , chat , macam-macam laa ..




SKYPE : aku boleh bagi orang IM sambil tegok muka ..




INTERNET : tanpa aku , korg semue tak de taw ..



ELEKTRIK : kau pon sama internet , tak da aku , kau macnm boleh hidup ke. ..



PEKERJA ELEKTRIK : korang boleh diam tak arr???, kang aku tak betolkan tiang elektrik ni , smue hilang .. bising jer ..






hahaha...
betol la tu kan..hehe..:)

1 pesanan buat saya :):

Gdsbnga berkata...

kalau takde elektrik jangan harap sume bende ni nak jalan kan :D
jemput bace http://gadisbunga93.blogspot.com/2011/12/perfect-one-untuk-awak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...