Selasa, 20 Disember 2011

SEGMEN | 5 Blog Lelaki Pilihan Saya !

Assalamualaikum...........

weee....hari ni ana nak join satu segmen lagi dari lyssa...

apakah itu..???

jeng..jeng..jeng...hehe..





Bagi sesiapa yang nak join tu , korang boleh ikut cara nya di bawah :

1. Buat satu entry yang bertajuk : " SEGMEN | 5 Blog Lelaki Pilihan Saya ! "


2. Letak sekali banner dekat atas ni ye ?


3. Apa yang perlu korang buat ? Nyatakan 5 blog lelaki yang memang korang tabik spring & suka , dan nyatakan kenapa korang suka blog diorang SECARA RINGKAS !


4. Bila dah siap , tinggalkan link entry itu di ruangan komen .


Kalau tak de idea , bawah daripada 5 blog pun boleh :)


* Segmen yang teramat ringkas ! Hope , ada yang join ye :) Tapi , tak nak banyak2!
Penat nak ber-BW nanti . kehkeh ^_^
Senarai bloggers yang join akan Lyssa senaraikan nanti .


Segmen ini mula >> 20/12/2011 pada pukul 3.00 petang - 6.00 petang !



hehe...so..?? blog yang ana suke..???

jeng..jeng..jeng...

first....of course la blog ben ashari... sape tak kenal dye kan..
memang santai pon bace blog abg ben...kan..kan..

second...???
err... ayemm..
sbb ape..?? sbb ana suke tgk kartun yang ada dlm blog dye..
agak menarik la..

third..?? blog budak botak.. knpe..?? sbb byk gmbar2 menarik..hehe..
blog ni x banyak bebel...just ada gmbar yg menarik....cool..best..!!

emm..?? lagi..?? uh je la... byk blog lagi..tapi mls da nak taip..hehe..

k..wassalam..




6 pesanan buat saya :):

Tanpa Nama berkata...

salam sy dtg dri segmen lyssa
sy nk terjah blog pilihan awk

jom singgah sekali

http://comelamiera.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

Tanpa Nama berkata...

salam kenal singgah sini dr segmen lyssa...

Reena Sidek berkata...

Singgah dr segmen Lyssa...

http://masrinasidek.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

AyuInsYiraH berkata...

salam...ayu datang dari segmen sama...jooom singgah ke blog ayu...

http://ayuinsyirah.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

Miss N™ berkata...

salam...dari segmen yang sama..
singgah sini dan follow..
jemputlah singgah belog saya..

^__^

WH ღ berkata...

FARHANAAA !!!! ooo.. ade belog upenyer.. heehe. follow ak blek tw. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...