Khamis, 22 Mac 2012

Siapa nak bagi RM5000 ?

Assalamualaikum.

Lima ribu ringgit. Siapa nak bagi Ana..? Sila angkat tangan.! LOL..cepat je korang turun tangan kan...kann...hehe.

Wokeh..sebelum ni kan Ana pernah buat entry pasal Wang Tunai RM5000 Untuk Blogger  kan.. kan... then sekarang ni merupakan  10 hari tempoh bertenang.

Hmmm. Maksudnya, Ana ada 10 hari lagi sebelum program Wang Tunai RM5000 untuk Blogger dilancarkan iaitu pada 1 April 2012. Sekarang ni Ana kena la susun strategi untuk program ini. 10 hari ini adalah tempoh bertenang dan tempoh strategi trafik bak kata penganjur program niJumlah trafik hanya dikira bermula tarikh tersebut.

LOL.. tahukah anda bahawasanya Ana akan final bermula 2 April 2012 hingga 13 April 2012. LOL..macam mana la nak fikir strategi nak tingkat trafik..memang sekejap la kalau nak online pon.. Exam final ni penting kot. Haish..pape pon, doakan yang terbaik untuk Ana. Hopefully dapat tumpu untuk final ni. Blog hanya hiburan bila otak dah tepu dengan nota segala bagai..hehe.

Wassalam.

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...