Isnin, 23 April 2012

CONTEST : I LOVE MY FRIENDS

Click to join.:)
Kali ni Ana nak join segment ni. Hihi. Ana tak aim untuk menang pon, just join sebab masa ni la kan nak kenalkan kawan-kawan yang Ana sayang kat kawan-kawan blogger semua. Semua orang ada kawan, Ana pon ada kawan juga. Tanpa kawan hidup kita pasti akan sunyi, hambar, gelap....kawanlah yang akan menguatkan diri kita pabila kita sedih dan berduka, kawanlah yang selalu akan mendorong kita untuk berjaya, kawan yang baik akan bersama kita tidak kira pada waktu susah atau senang. LOVE you guy, my lovely friends!

Aadila, Najwa & Ana.
Wokeh,ini gambar Ana dengan kawan-kawan baik Ana..hihi. Best gile kawan dengan mereka berdua ni. Sangat mengambil berat, sabar, baik hati, cantik, penyayang dan macam-macam lagi la...

Kawan-kawan PLKN
Ni pulak gambar Ana dengan kawan-kawan PLKN Ana. Hihi. Sangat best kawan dengan dorang semua. Kami dah macam adik-beradik je masa kat PLKN dulu. Pergi ke mana-mana bersama-sama, makan sama-sama, buat jahat sama-sama dan macam-macam la. Totally miss you guy! Entah bila la nak jumpe balik korang kan. Uhuks.

p/s: wanna tag Cik Awa. hihi.
 

1 pesanan buat saya :):

❤ aQma_maNaF ❤ berkata...

Hai
thanx join (:
Good Luck !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...